2011. 09. 12.

AC/DC - Problem child

lángolok,és mikor nem
hideg vagyok,mint a jég
tűnj az utamból
csak állj félre
vagy fizess érte
amit megakarok szerezni
amit nem,azt összetöröm
és téged se akarlak
a késem suhintásával
megváltoztathatom az életed
és semmit nem tehetsz
egy problémás gyerek vagyok
problémás gyerek,igen,az vagyok
egy problémás gyerek
és vad vagyok
én megélek
a senki földjén
a saját lábamon
kék ember
ez rád marad
a magot kivirágoztatni
amit akarok,azt megszerzem
amit nem,azt szétúzom
és te listámon vagy
élve vagy halva
egy .45-ösöm van
és sose hibázok
egy problémás gyerek vagyok
problémás gyerek,igen,az vagyok
egy problémás gyerek
megvadulva
figyeld,hová lépsz
minden éjjel
az utca fényében
szétiszom az agyam
egy kis futás
egy kis bunyó
csak én nyerek,és ők vesztenek
amire szükségem van,azt akarom
amire nincs,azért harcolok
és utállak téged
és most köszönj el
míg élsz
ütött az órád
mert egy zűrös gyerek vagyok
egy zűrös gyerek,igen,az vagyok
zűrös gyerek vagyok
minden anya utál engem
zűrös gyerek
zűrös gyerek
megvan a te bajod és neked is az enyém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése